دل نوشته ها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

متاسفانه امروزه بعضی برای افزایش آمار بازدید از وبلاگشان به این نتیجه رسیده اند که از عکس بازیگران و ورزشکاران و اشخاص مطرح، استفاده کنند و تلاششان این است که عکس های جدیدتری را در صفحه خود بگذارند، و باورشان این است که هر عکس جالبی که خواننده را جذب می کند مجاز است که بر روی صفحه خود قرار دهند.

آقای حسین خروی که لطف کرده ونظر نوشتین که نت الکی نکنم جوابتونو باید این طوری بدم که در این وبلاگ سعی می شود خواسته خداوند و پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) و ائمه معصومین (علیهم السلام) و توقعاتی را که خداوند متعال و ائمه(علیهم السلام) از ما دارند، گذاشته شود؛ امید است که خوانندگان گرامی با مشاهده این مطالب قدر خود را بشناسند و بدانند که اگر کارهایی از ما سر بزند که شایسته مقام انسانیت و شایسته پیرو مولایمان امیر المومنین(علیه السلام) نیست هم خودمان را در پیشگاه خداوند متعال شرمنده نموده ایم و هم مایه ننگ اهل بیت(علیهم السلام) هستیم زیرا امام صادق(علیه السلام) فرمود: کونوا لنا زینا و لا تکونوا علینا شینا: یعنی ای شیعیان مایه زینت ما باشید نه مایه سرافکندگی و ننگ ما.

  

3 تا نکته هم بگم:

1) با وبلاگ و سایت های کاملاً مذهبی با افتخار تبادل لینک می کنم، پس اونایی که وبلاگ یا سایتشون در مورد گن و آهنگ و آموزش رقص و عکس بازیگران و ... هست،وقت خودشونو با درخواست تبادل، هدر ندن، وقت ما خیلی با ارزش تر از اینه که با این چیزا هدرش بدیم.

2) اون بزرگوارانی که نظری میذارن که جواب داره، اگه نشد تو وبلاگ یا سایتشون برم و جواب بدم، حتماً جوابشونو پایین نظرشون مینویسم.

3)شرکت در نظر سنجی و نظر دادن یادتون نره!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط بهنام صمدی فرد در 9:19 قبل از ظهر | |